Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum www.tirwsb.fora.pl Strona Gwna
Moim zdaniem jedna z najpiękniejszych kobiet świata

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona Gwna -> Fora poszczeglnych grup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Pogromca Wszelkich Tematw
Pogromca Wszelkich Tematw



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 694
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 17:55, 08 Kwi 2014    Temat postu: Moim zdaniem jedna z najpiękniejszych kobiet świata

na kazde tabletki mozesz zareagowac w ten sposób:/ powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak o tym mysle to zaraz się gorączkuję....grrrrrr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] x_tonik_nawilzajacy_biolage_400ml.html [link widoczny dla zalogowanych] Jestes dopiero 6 lat w canada i nie potrafisz napisac w kanadzie i korki zamiast traffic?
Był remontowany od jesieni, ale że to długi blok to do mojej ściany doszli dopiero koło grudnia i wstrzymali pracę ze względu na zimę. hehehehe.... Nie wiem czy nie za wczesnie. Migdała ----> lepiej być 15 NIKOLĄ niż 15 KASIĄ wg Ciebie ?? [link widoczny dla zalogowanych] orig/670.jpg [link widoczny dla zalogowanych]
Myla no to niestety miałas nie zfajnie. jestem i trwam- czuję się taka dumna z siebie - z rana trochę burczało mi w brzuchu ale jest ok. musiałam resztę zedrzeć i zamalować czarnym lakierem do paznokci oczywiście wyglądało to słabo. ja ptobowalam dlugotrwala glodowke Czyli robienie ^W o różnych godzinach jest bez sensu? a teraz zamarzył mi się rudy, choć ostatnio weszły na rynek te farby do ciemnych włosuw radience czy jakoś tak to kupiłam sobie czerwoną i ufarbowałam. Ten topik ma cztery lata.
powiedzieli ze w domu mozna zrobic taka maseczke samemu
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jesteście po ślubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jesteście wieku i jak chcesz to mniej więcej jaki jest twój wasz stan posiadania, to postaram ci coś mądrego doradzić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ładne imie
[link widoczny dla zalogowanych]
w kabinie siądź na dolnej ławeczce, bo tam temperatura jest niższa niż w górnych rzędach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
koncz szybko bo mi spac chce - co to za sex z kobieta która nie angazuje sie w lózku.Wolałbym onanizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najpiekniejsza jest... [link widoczny dla zalogowanych] Status Qvo
4). ewentualnie z przodu przyciac krociutko!!! przy wchodzeniu na schody, czasami także biegną przed siebie i nawet się nie oglądają... [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=182&i=collage1 7mx2.jpg ][IMG]http://img182.imageshack.us/img182/8273/colla ge17mx2.590bfd49c6.jpg [/IMG][/URL] Obecnie wybieram się na usuwanie kamienia i piaskowanie zębów (200zł w Complexdent w Radomiu) w celu usunięcia pozostałości kleju mocującego aparat nazębny. [link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym ćwiczył na tym facet który ważył na początku 93kg!!! To dla mnie smutne. pozdrawiam to są jego słowa więc własnie tak zrobie , to ja teraz jestem ważna !!! Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczyńska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijającej już na szcęscie - k.Paschalskiej. lniskie dziewczyny sa ladne , tylkoz eby byly szczuple bo inaczej to tak ladnie nie prezentuje sie! Czy ktos mi moze powiedziec, czy na wesele mozna jeszcze isc w gorsecie i dlugiej spodnicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia zycze i powiem wam od siebie ze kupno orbitreka nie zalatwi tych zbednych kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka lat wczesniej Morbus Pfeiffer Regine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo miło, kiedy widzisz zadowoloną obsługę, która jest zadowolona ze swojej pracy i robi to, co lubi, dzięki czemu w salonie panuje przyjemna atmosfera.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ważne jest, aby ćwiczenia wykonywać dokładnie i nie przerywać w trakcie.
No własnie ja tez słyszałam ze metoda nakładkowa jest dobra,ale w sumie człowiek tak do końca jak nie zrobi zabiegu to nie ma takiej pełnej wiedzy.Natomiast własnie i mnie sie by przydało takie wybielenie,bo jednak i kamień i palenie i kawa robią naprawde swoje a zeby jednak nie bardzo działaja na pasty wybielajace.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No i któregos tam razu jak zwykle wpadam do sklepu a panie przy kasie cos tam se szemrają \to ona patrz\--ja się rozglądam czyzby jakas miejscowa sensacja na zakupy przyszła i jej tyłek obrabiają??? [link widoczny dla zalogowanych] Masz wybor.
A czemu w tym dziale? Robiłam tak jak zalecał Tombak I nabawiłam się potęznych hemoroidów . temat dla reklamozercow ;p też jestem posiadaczką kręconych włosów... i o ile taniej niz w sklepie [link widoczny dla zalogowanych]
Lekarze nie moga sie zgodzic co do tego czy jest to choroba nabyta czy wrodzona ale to dla mnie i tak juz nie ma znaczenia bo zrobiła swoje . no ponad i do domciu.... Aura,ale maluch narobil Wam strachu,moze to faktycznie spadek cukru albo gorac jak takie upaly sa.Oby wiecej sie nie bylo takich ,,wypadkow,,.Super, ze macie tyle atrakcji,chlopakom napewno sie nie nudzi . Najlepiej śpiewam JA!!!! Jestem kosmetologiem z 12 letnim stażem, szkoleniowcem z zakresu kosmetyki dermatologicznej i stylizacji rzęs. a przy drugim porodzie to siostra na dyzurze sie usmiala ze mnie.bole ktore mialam to wcale nie byly bole.brzuch mi sie tylko stawial to stad wiedzialam ze mam skurcz.no i jak tak patrzylam na zegar na scianie i mniej wiecej odliczalam czas miedzy skurczami(a byl juz wieczor) to zachcialo mi sie tak bardzo spac,wskazowki zegara dodatkowo dzialaly nasennie.akurat weszla pielegniarka a ja do niej czy moge sie zdrzemnac(byla juz na sali porodowej!).najpierw sie zdziwila,potem zapytala ktory to porod a jak powiedzialam ze drugi to zapytala czy ja aby napewno przyszlam rodzic czy to juz czas.ale jak wyjasnilam o co chodzi to sie smiala jak nakrecona Bardzo prosto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wygoniłam męża do DJSTYLE w ramach testu hehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o pomoc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja na pewno schudnę!\ [link widoczny dla zalogowanych] Witaj ponownie FeBe i opowiadaj jak bylo?
przepraszam Was za powtarzanie postow mam cos nie tak z wysylaniem ich,a mianowicie jest napisane, ze czas wysylania zostal przekroczony a potem dziwnym trafem zamieszcza sie post Patrząc z perspektywy czasu, są to normalne zjawiska, które nas nie oszczędzają. Wczoraj graj zespól Pod Budą. Wejdź na stronę [link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat Niestety - mimo stosowania sie do zalecen nie chudłam! [link widoczny dla zalogowanych]
Ano po to, żeby się nie zarazić jakimś świństwem od ledwo poznanego partnera... Mimo iż są smakowe to i tak są ohydne i czuc gume.A najbardziej wstrętne są czekoladowe fuuuj. kupiłam ostatnio SlimFigure zobacze jakie będą rezultaty...wcześniej piłam herbatke z apteki przeczyszczająco. Qween Zawiera niewiele kalorii (56 w 100g) więc polecany jest w diecie odchudzającej. miałam się do niej zgłosić we czwartek, więc do czwartku odchodziłam od zmysłów, wyobrażając sobie, że moje dziecko jest już na pewno też zarażone i urodzi się chore.. HEJ!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Również posiadam loki.Każdy mi ich zazdrości,ale tak naprawdę to nie wiem czego Moja szopa jest coraz mniej obfita,co jest spowodowane rozjaśnianiem.Nie robię oczywiście tego sama,tylko u fryzjera,ale niestety nie zmienia to faktu,że włosy się niszczą,wypadają,a loki mają coraz mniejszy skręt.Jestem naturalna blondynką,ale kiedyś zechciałam mieć jeszcze jaśniejsze loki i stąd moje zmartwienie.Jednak teraz zdecydowałam się na zmianę.Zostanę oczywiście blondynką,ale zafunduję włosom mnóstwo ciemnych pasemek-mam już to sprawdzone,ponieważ niegdyś miałam balejage w kolorach blond-czekolada i kondycja włosów była o niebo lepsza,a i kolorystycznie wyglądało to super.Mam nadzieję,że tym razem też tak będzie Do pielęgnacji włosów używam szamponu Nivea do loków,odżywki także nivea do loków oraz niezastąpionej regenerującej maseczki do włosów farbowanych AVON.Po umyciu włosów nakładam ją na ok.15-20 min.Włosy są po niej miękkie i łatwo rozczesują się.Do układania loków używam wspomnianej wcześniej odżywki nivea(zamiast żelu czy pianki).Często włosy podcinam,bo to naprawdę dużo daje.Są bardziej puszyste i nie takie ciężkie.Na codzień raczej spinam w kucyk(czego nie lubi mój facet),a w rozpuszczonych chodzę sporadycznie.Na imprezy lubię spiąć wsuwkami do tyłu,tzn.podpinam je po bokach z czego tworzy się dosyć okazały kucyk.Aha-w salonach fryzjerskich kupuję jedwab(mała buteleczka 10zł),co po nałożeniu sprawia,że są jedwabiście błyszczące
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona Gwna -> Fora poszczeglnych grup Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin