Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna
Ja kogel mogem robie tez z bialkami i jest pycha

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Fora poszczegˇlnych grup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pogromca Wszelkich Tematˇw
Pogromca Wszelkich Tematˇw



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 694
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:50, 10 Kwi 2014    Temat postu: Ja kogel mogem robie tez z bialkami i jest pycha

wynik ujemny < 1,0 iu/ml
[link widoczny dla zalogowanych]
W Polsce biegałam, chodziłam na basen, rower. !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
aprpopo's moich włosów..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dr┼╝─ů mi r─Öce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I wydałam (mało jak za taki zabieg).

hej a ile dr ┼Üwidrak bierze za wizyt─Ö (tak─ů z wszystkimi podstawowymi badaniami)? [link widoczny dla zalogowanych] Twoje jelita zmieszcza oko┼éo 3,5litra wody, jezeli sa prawid┼éowo roz┼éo┼╝one, ale tak jak my zyjemy i cos jemy to one sa rozciagniete nienaturalnie (jak zo┼éadek - pierwotnie ma rozmiar zacisnietej piesci) wiec wejdzie wiecej
Cze┼Ť─ç Wam, Teraz b─Ödzie to m├│j drugi cykl po leczeniu, poprzednio nie uda┼éo si─Ö. renomowanego liceum. jestem ogolnie zadowolna. jak Wam idzie oczyszczanie organizmu? [link widoczny dla zalogowanych]
zredukuj diete albo dodaj do starej wysilek fizyczny i osiagniesz cel bez problemu,3 maj sie A swoja tez chcesz usunac chirurgicznie? Patrz─Ö jeszcze raz!!!! Nie wiem co to b─Ödzie za tydzie┼ä, skoro dzisiaj mia┼éam komuni─Ö chrze┼Ťniaka a teraz b─Öd─Ö mia┼é swojego syna. Mam nadzieje ┼╝e wytrwam. i ma┼Ť─ç na recepte bactroban z antybiotykim ┼éagodzi b├│l cena ok 60zl witam czy ktos wie gdzie podzia┼é si─Ö pan rafa┼é z salonu pani babicz na borsuczej w krakowie
zapraszam na wypełnienie anonimowej ankiety!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie chcia┼éabym trafi─ç do kogo┼Ť bez kwalifikacji
czy jak zrobię lewatywę jeden raz z rana i nie będę nic jadła przez cały dzien to czy wieczorem mogę uprawiać seks bez obaw że partner natknie się na jakies nieprzyjemne \resztki\ z odbytu ?

JESTEM PRAWDZIWĄ FANKĄ TEGO TYPU LECZENIA CIAŁ I DUCHA .
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem 3 tygodnie po operacji tarczycy, usuni─Öto mi ca┼éy lewy p┼éat, ale czuje si─Ö ju┼╝ dobrze, dlatego zastanawiam si─Ö czy mog─Ö wr├│ci─ç ju┼╝ do aktywno┼Ťci fizycznej (si┼éownia biegi itd.) Rana ju┼╝ mnie nie ci─ůgnie, wi─Öc by┼éam przekonana, ┼╝e tak... Kt├│ra technika jest estetyczniejsza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak juz waga sie ruszy, to b─Ödzie spada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

To dobry pomysl. [link widoczny dla zalogowanych] Mam bra─ç Bromergon, na pocz─ůtek 2-3 pierwsze dni po p├│┼é tabl na wiecz├│r, a p├│┼║niej przez miesi─ůc po p├│┼é tabl rano i wieczorem.
bo to m├│j wielki problem, a nie wstan─Ö codziennie rano my─ç w┼éos├│w bo baaaaardzo d┼éugo schn─ů a ja jestem paskudnym ┼Ťpiochem Po prostu kiedy┼Ť p├│jdziesz do dentysty, bo zauwa┼╝ysz ┼╝e robi ci si─Ö dziura, a on ci─Ö o┼Ťwieci, ┼╝e masz ju┼╝ dwie inne he he he, dobre Adam! - 4 ┼éy┼╝ki mas┼éa Chcia┼éabym go wypr├│bowa─ç ale nie wiem gdzie mo┼╝na go kupi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
podoba ohhhhhhhhhhhhhhhh, billy Z gory dzieki za odp. Maj─ů du┼╝o pracy wi─Öc lepiej si─Ö um├│wi─ç 7245027. Ja te┼╝ -> Dobrze wiem, co masz na my┼Ťli... tofka - tak, jest ma┼éom├│wny i wiele lat praktyki. do aaaasiaaaa: szczerze m├│wi─ůc nienawidz─Ö ich.
Czekam na ciekawe propozycja.
Jednak przez lata chcialam schudn─ů─ç ...........
Operacje plastyczne to wielka niewiadoma, nigdy nie da sie przewidziec do ko┼äca efektu i powik┼éa┼ä jakie moga wyst─ůpi─ç, ale z tym powinna si─Ö liczy─ç ka┼╝da dziewczyna decyduj─ůca sie na operacje.
mam takie małe pytanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Super lekarz, dokladny, kompetentny.
[link widoczny dla zalogowanych]
po jakim czasie noszenia aparatu mo┼╝na si─Ö ju┼╝ porusza─ç je┼Ťli jest on na ko┼Ťci udowej? Chi┼äskie wynalazki.
Je┼Ťli szukacie jaki┼Ť sprawdzonych gabinet├│w med.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z reszta co to jest za r├│znica...?
no i przed aplikacj─ů zmocz w ciep┼éej wodzie.
no dobra tylko wkurza mnie ktos kto wiecznie m├│wi, ┼╝e przegral swoje zycie i nic z tym nie robi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

juz od pierwszego opakowania zauwazylam i poszulam, ze moje piersi sa nabrzmiale jak w czasie kilku dni przed okresem, ale ten stan utrzymuje sie caly czas kiedy zazywam pigulki. [link widoczny dla zalogowanych] Pomylka jakich wile.
Bo wyobra┼║cie sobie 4 dni nic i nagle bach, wielkie ciacho. Potem by┼éa przerwa ┼Ťwi─ůteczna, w ci─ůgu 3ch tygodni z─ůb zacz─ů┼é bole─ç spowrotem samoistnie, a z─ůb przeciwstawny, kt├│y ju┼╝ wcze┼Ťniej mnie pobolewa┼é - przy najmniejszym ugryzieniu dos┼éownie ra┼é mnie z b├│lu. I gdy zaczelam sie starac on nagle stwierdzil ze nie chce takiego zwiazku. ju┼╝ by┼éam dwa razy na ┼╝aglach i jeszcze raz pojedziemy z m─Ö┼╝em, wprawdzie na weekend tylko, ale zawsze to razem fajnie. zrobila bardzo glupio ale dajcie sobie juz z tym spokoj. [link widoczny dla zalogowanych]
takimi bredniami jak numerologia interesowalam sie wlasnie jak bylam BARDZO mloda, chlonna, otwarta, ciekawa swiata, zadajaca pytania, naturalna, idealistyczna i uduchowiona ... Ja pachne ┼é─ůndie, a koszula okropnie... Gdybym ich wszystkich nie nawidzila nie moglabym patrzec na corke, a ona jest dla mnie wszystkim. czesc ,portrzebuje kupic urzadzenie do sasarzu twarzy ale jest problem bo nie ma go juz w sprzedazy jezeli ma go ktos odsprzedac do bede wdzieczmna Margherita [link widoczny dla zalogowanych] On sie nigdy nie wchlonie, bedzie na zawsze, a maly blad lekarza moze nas oszpecic. Tym mnie mile dr Broma zaskoczy┼é.
http://www.stadtbranchenbuch.com/oldenburg/A/ 505.html
Problem lezy w twojej glowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.wesele-polskie.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
Cicha - ja absolutnie nie kwestionuj─Ö Twoich umiej─Ötno┼Ťci jako kierowcy, ani w og├│le umiej─Ötno┼Ťci jakiejkolwiek kobiety.

zona go notorycznie zdradzala.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem zachwycona strzy┼╝eniem i koloryzacja u pani Kingi rulczynskiej jestem jej sta┼éa klientka to fakt jak by┼éa w ci─ů┼╝y to mia┼éa gorsze chwile ale zawsze by┼éa bardzo mila du┼╝o wyra┼║nie t┼éumaczy┼éa i zawsze wychodzi┼éo dok┼éadnie tak jak ustalalysmy co do odcienia gor─ůco polecam No i ju┼╝ wiem sk─ůd si─Ö wzi─Ö┼éa ta dyskusja o braku miejsc i ten niepok├│j,a by┼éo tak weso┼éo i spokojnie.
Prosze o szybka odpowiedz
To jest żałosne i niesprawiedliwe ze tak jest !!
Wygl─ůda to wszystko na zdjeciach pieknie a i opisy bardzo zachecajace tylko jak mniemam to nie jest refundowane tylko trzeba p┼éaci─ç...
cennik:
Kocham go i wogole ale naprawde czasem mam taka straszna ochote i mówie mu o tym a on nic na to...zaczełam sie nawet masturbowac, co kiedys mi sie nawet nie wyobrazało...myslałam nawet o zdradzie ale wtedy czułabym sie jak jakas szmata dlatego nawet nie prubuje czasem tylko snie sobie o naszym wspaniałym sexie...
[link widoczny dla zalogowanych]
tak p├│┼╝nym popo┼éudniem czerwienieje mi bardzo twarz i jest mi wtedy bardzo dziwnie tak jakbym mia┼éa goraczke.Trwa to oko┼éo godziny i p├│┼╝niej przechodzi.Dziwnie sie wtedy czuj─Ö -jakby naspidowana.Nie jest to nieprzyjemne,ale do przyjemnych tez sie nie zalicza.Na szcz─Ö┼Ťcie od 3 dni te mojedolegliwo┼Ťci mine┼éy i ju┼╝ jest ok.

3.Jak─ů prowizj─Ö od sprzeda┼╝y przewa┼╝nie pobieracie procentowo od towaru wstawionego w komis? [link widoczny dla zalogowanych] czasami warto zakrecic kranik i odczekac chwile jak minie dyskomfort, masujac w tym czasie brzuch, mozliwie bez zmieniania pozycji, potem odkrecasz kranik i wlatuje dalej
3 godziny siedzia┼éam wczoraj u fryzjera. W┼éosy po wizycie dobrze si─Ö uk┼éadaj─ů. Moze tez ktos mial takie objawy jak ja... oczywiscie to rozwi─ůzanie tak 'na teraz'. FeBe..gdzie Ty wyruszasz? [link widoczny dla zalogowanych]
wow! Wsp├│┼éczuj─Ö kobietom, kt├│re chc─ůc podoba─ç si─Ö rujnuj─ů sobie zdrowie (szpilki, go┼éy krzy┼╝ czy brzuchy nawet zim─ů itd.). Zgrabna??? Mam nadziej─Ö, ┼╝e nie b─Ödzie b├│lu. Mam nadziej─Ö, ┼╝e Tw├│j Brat ma farta i ten jeden dzie┼ä ┼Ťwi─ůteczny ma wolny 50km to jeszcze ma┼éa odleg┼éo┼Ť─ç ┼╗yczenia nie z┼éo┼╝one [link widoczny dla zalogowanych] Zreszt─ů w karcie co ze soba wzi─ů┼Ť─ç jest wszystko dok┼éadnie opisane jak si─Ö przygotowa─ç do porodu i co ze sob─ů wzi─ů┼Ť─ç.
Ania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabawne !
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj mi znadz jak ju┼╝ j─ů odwiedzisz.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Fora poszczegˇlnych grup Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin