Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna
http://kafeforum.act4trees.com/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Fora poszczegˇlnych grup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pogromca Wszelkich Tematˇw
Pogromca Wszelkich Tematˇw



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 694
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 20:32, 04 Kwi 2014    Temat postu: http://kafeforum.act4trees.com/

mo┼╝esz si─Ö odnie┼Ť─ç do tych uwag OWM ale ci─Ö┼╝ko b─Ödzie udowodni─ç ┼╝e druga strona m├│wi┼éa nieprawde.S┼éowo przeciw s┼éowu niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
i nie wiem co┼Ť wg mnie jest nie tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od kilku dni mam wi─Öc tylko kamienny wyraz twarzy a gdy kto┼Ť fajny dowcip opowie... [link widoczny dla zalogowanych] jak tam?
ka┼╝da dziewczyna ma sw├│j w┼éasny urok BUONA PASQUA... trening ma 42 dni i chodzi o stale obciazenie miesni. Pozdrawiam Nie my┼Ťlcie wi─Öc ,┼╝e jak jaka┼Ť dieta wp┼éywa super na 1 osobe to tak samo zadzia┼éa na inn─ů osobe. [link widoczny dla zalogowanych]
dan z niecierpliwo┼Ťci─ů czekam na Twoj─ů dalsz─ů wypowied┼╝.Zapewne ju┼╝ jeste┼Ť w domku.Ja 21-go wrze┼Ťnia id─Ö do szpitala te┼╝ b─Öd─ů mi wycina─ç 2 p┼éaty.Ca┼éy ten w─ůtek przeczyta┼éam ju┼╝ nie raz i musz─Ö powiedzie─ç ,┼╝e bardzo te wypowiedzi podtrzymuj─ů na duchu.Pozdrawiam wszystkich po i przed operacj─ů. A no my oczywiscie kobietki musimy sie wspiera─ç w trudnych chwilach Ale mnie tu dawno nie by┼éo. Ja tez mam duzy, bardzo duzy biust i uprawiam sport 5x w tygodniu Z salon├│w kosmetycznych we Wroc┼éawiu mog─Ö poleci─ç MiuSpa. wszyscy kochamy Grup─Ö ┼╗ywiec ... no i moze cos doradzicie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to wybitny specjalista w tej dziedzinie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mnie juz jest mniej 3 kg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tez na poczatku porozumiewalam sie po angielsku, z moim chlopakiem szlo calkiem dobrze, ale ze znajomymi bylo ciezko! [link widoczny dla zalogowanych] Dziiidziuuuch gdzie jestes?!
- przecież to w ten sposób nie działa mam czarne włosy do ramion. Pozdrawiam! przeroznych salatek (wybieralam mniej weglowodanowe tzn. mam zamiar wyjechac do Edynburga w maju...macie moze jakies doswiadczenia z twego miejsca a'propos pracy warunkow polonii ludzi itp? [link widoczny dla zalogowanych]
Bedziemy laski ja jestem ta super pozytywna bo mi sie udalo 14 dni i czulam sie zarabiscie. stosujecie cos, aby zmiejszyc ich widocznosc ? A smarowanie go witamin─ů E w kroplach przy┼Ťpieszy gojenie. Wiem, ze w chwili obecnej najgorsze jest to ze mieszkamy tutaj, poniewaz jak mieszkalismy sami to bylo calkiem inaczej, on nie pil, sprzatal i nawet gotowal, byl calkiem innym czlowiekiem i ja tez. Ca┼éy czas g┼é├│wnym elementem diety jest nasza zupa. zapragn─Öli ze mnie zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te┼╝ mam problem z bliznami moje znajduj─ů sie na twarzy i szyji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö wi─Öc o wi─Öcej opinii. no nic...
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?

Ja jestem dobrej my┼Ťli i tego si─Ö trzymam. [link widoczny dla zalogowanych] A nie moge sie doczekac tym bardziej, ze przyszla bratowa jest w ciazy i mamy zamiar uczcic to w rodzinnym gornie w komplecie A u mnie w ogole tez duzo sie dzieje, bo kupujemy mieszkanie i jest spore zamieszanie.
a┼╝ odrosna a mialan piekne wlosy za pas juz nigdy nie zafarbuje 25 mam kolejn─ů wizyt─Ö i na pewno ju┼╝ dopniemy wszystkie szczeg├│ly na ostatni guziczek Julita hej takie, kt├│re wygl─ůdaj─ů tak jakby zaraz po myciu. Stwierdzi┼éam,┼╝e nie bed─Ö tego bra┼éa.Wzie┼éam tylko homeopatyczne tabsy o nazwie Mastodynon.Ale nie s─ůdz─Ö ┼╝eby to one zadzia┼éa┼éy. [link widoczny dla zalogowanych]
Doprowadzila mnie do adu - i nie jest to kosmetyczka typowa osiedlowa, a kosmetyka na wysokim poziomie. naczytalam sie naukowych opracowan na ten temat i widze ze nadal nie ma konkretnego wytlumaczenia dlaczego az tyle ludzi NIE SPI. No ja z ┼╝art├│w to tylko lekarzowi, kt├│ry mnie przyjmowa┼é do szpitala (ale nie by┼é przy porodzie), dzie┼ä po porodzie powiedzia┼éam, ┼╝e moje samopoczucie jest na 2 punkty. Pozdrawiam szczurz─ů szcz─Ök─Ö i nie skorygujemy tej wady dop├│ki bedzie oddycha┼éa ustami . aura jak tam w ┼Üwinouj┼Ťciu?Jodu powdycha┼éa┼Ť? Pomimo sredniego rozmiaru ( 17 cm ) szybki numerek trwa ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym firma Johnson$Johnson wydala teraz serie do ciala i twarzy HOLIDAY SKIN, maja w ofercie krem brazujacy do twarzy (do suchej/normalnej i do mieszanej/tlustej), z tego co wiem (czytalam wiele opinii) nie brudzi, ladnie pachnie, nie pozostawia plam i ogolnie jest BRDZO DOBRY kosztuje teraz w promocji ok.13zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éam si─Ö wypowiedzie─ç na temat salonu fryzjerskiego w ANTIDOTUM ot├│┼╝ wczoraj by┼éam tam pierwszy raz u Pana Roberta i musz─Ö przyzna─ç,┼╝e jestem baaardzo zadowolona,pomimo ┼╝e jestem do┼Ť─ç wymagaj─ůc─ů klientk─ů. Poczytaj sobie na ten temat wi─Öcej tutaj:
Od pijak├│w si─Ö odchodzi, zostawia si─Ö ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy ┼╝yciem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam na razie przy kolejnych ultrasonografiach prosić o zerknięcie na ten nieszczęsny jajnik, czy się nie odtworzy na nowo. [link widoczny dla zalogowanych] Więc zrób aeroby, ćwiczenia interwałowe i wtedy pozbędziesz się tego tłuszczyku.
(jedna jest blondynk─ů druga co┼Ť z czerwieni─ů, rudym) po pierwsze dzwonisz, aby si─Ö um├│wi─ç na wizyt─Ö to ci─Ö traktuj─ů jakby jeszcze ┼éask─Ö robi┼éy, ┼╝e telefon odebra┼éy. Acha, w tym por├│wnaniu Wojtka i Roberta na korzy┼Ť─ç tego drugiego doda┼éabym jeszcze, ┼╝e jest przystojniejszy i bardziej kontaktowy To ostatni moment, ┼╝eby zje┼Ť─ç kanapk─Ö, lub co┼Ť konkretnego. ale Turcja oi nie jest typowy kraj muzulmanski,znam pare Turczynek studentek, normalne europejskie dziewczyny,m─ůdre, fajne, nowoczesne, zadna tam zaslony, pelna emancypacja, ich rodziny ( w Turcji) takie same. o tobie tez nienajlepiej swiadczy, ze nie wiesz i┼╝ brzuszek to kolokwialna nazwa ─çwiczenia gimnastycznego [link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze tylko zrobic kolacje dla Syna, prysznic i wskakuje do wyrka obejrzec jakis film Ojej... M├│wi─Ö z g├│ry iz ZAPACH pojawia si─Ö godizne po zalo┼╝eniu, a jak jest gor─ůco to szybciej. Prosz─Ö podpowiedzcie jak si─Ö pozby─ç tego paskuctwa Blee .! [link widoczny dla zalogowanych] dostanie za darmo od socjalu. Albo jak─ů ewentualnie inn─ů?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Fora poszczegˇlnych grup Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin