Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna
Az nie moglam uwierzyc jak ujrzalam Twoj wpis!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Fora poszczegˇlnych grup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pogromca Wszelkich Tematˇw
Pogromca Wszelkich Tematˇw



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 694
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:05, 07 Kwi 2014    Temat postu: Az nie moglam uwierzyc jak ujrzalam Twoj wpis!

czuje sie dobrze ale do konca zycia bierze euthyrox.
[link widoczny dla zalogowanych]
sandra-maria magdalena choc ja jak wyjechalam,to nie bylam za wierna swojemu facetowi,to fakt!!!!!hi hi hi
Powiedzia┼é, ┼╝e nigdy nie mo┼╝e da─ç gwarancji czy cienie zejd─ů ale zastosowali┼Ťmy drugi spos├│b czyli laser.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wolalabym w przyszlym roku zeby wlasnie sie nauczyc wloskiego ale co do wyboru uczelni to jeszcze nie wiem,poniewaz nie zorientowalam sie jeszcze dokladnie w tym temacie ale slyszalam o uczelniach dla obcokrajowcow niestety sa za daleko od naszego miejsca zamieszkania;/ mieszkam z moja sisotra i jej mezem wlochem...on pracuje od rana do godz 18 wiec my rozmawiamy po polsku.czy waszym zdaniem byloby lepiej gdyby mowila do mnie po wlosku tzn proboje ze mna rozmawiac ale jakos nie moge sie przyzwyczaic ?prowadze zeszyt w ktorym mam zapisana gramatyke itd i staram sie wlasnie z niego uczyc. [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie, czy w zwi─ůzku z tym, ┼╝e nie mam przeciwcia┼é wci─ů┼╝ mog─Ö nie by─ç zara┼╝ona toxo.
Ka┼╝dy ci─ůgnie zabawki do siebie i nie ma mowy ┼╝e si─Ö podzieli. Chyba te┼╝ sie na niego skusz─Ö, znalaz┼éam w internecie przedstawiciela firmy OLPRAN i u nich kosztuje 530 z┼é. katarzynawx w szpitalu jest niejeden lekarz, zapytaj o opini─Ö, powiedz o swoich obawach. Wszystko mnie denerwuje. Witajcie dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych]
witam!by┼éam 2razy i nie polecam. Kacha i pozdrawiam wszystkie nowe Lidziaczki Witam ....ostatnio bol─ů mnie bardzo mi─Ö┼Ťnie r─ůk ...mo┼╝e kto┼Ť wie z czego ten b├│l si─Ö wzi─ů┼é...czasami nie mog─Ö kubka z herbat─ů podnie┼Ť─ç...lekarz przepisuje tabletki przeciw b├│lowe, pomaga tylko chwilowo a nie leczy z g├│ry bardzo dzi─Ökuj─Ö. by┼éam u dermatologa Kami┼äska na ogrodowej ma┼éa ma znami─Ö barwnikowe ale niegro┼╝ne. Mo┼╝e kto┼Ť wie czy u nas wyst─Öpuj─ů jakie┼Ť du┼╝e skacz─ůce paj─ůki? z hormonami te┼╝?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie patrz juz na ┼Ťwiat moimi oczami ...
[link widoczny dla zalogowanych]
co do nevilla to jego rodzice ┼╝yj─ů, i voldemort go nie naznaczy┼é, za to naznaczy┼é harrego blizn─ů Czesc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chc─Ö mie─ç sta┼éy udzia┼é w wykonywanym na mojej twarzy makija┼╝u. [link widoczny dla zalogowanych] Chyba co┼Ť ┼║le napisa┼éam.
Najwa┼╝niejsze to znale┼║─ç turnus na kt├│rym naucz─ů ci─Ö wszystkiego o g┼éod├│wce, jak z niej wychodzi─ç, co robi─ç p├│┼║niej, jak cz─Östo powtarza─ç itd. Zuzu czekamy na wynik bety i ┼Ťciskamy ksciuki Eurydynia Jutro podpisuje umowe wiec chyba mozna juz gratulowac Ale zaczynam dopiero po Swietach bo za kilka dni wyjezdzamy ro rodziny mojego chlopaka na poludnie. pozdro [link widoczny dla zalogowanych]
pora┼╝ka. bo w polskim rodzajnik mo┼╝na rozr├│┼╝ni─ç po ko┼äc├│wkach , a w niemieckim nie zawsze. Dowiedzia┼éam si─Ö o wszystkim, rana pi─Öknie zszyta do tego laser przy┼Ťpieszaj─ůcy gojenia i zmniejszaj─ůcy opuchlizn─Ö - lekko spuchni─Öta, mog─Ö otwiera─ç buzi─Ö szerzej ni┼╝ 1cm. nie mia┼é ┼╝adnych obiekcji do wykonania cc...na ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie Kurcze...dzisiaj ojciec mojego faceta powiedzia┼é mi,┼╝e mam brzuszek jak w 5 miesi─ůcu A ja ju┼╝ si─Ö cieszy┼éam,┼╝e jestem coraz szczuplejsza,buuuu Faceci s─ů okropni!! widocznie nie masz tak silnej infekcji by przyjmowa─ç lek codziennie. i jakie by┼éy pierwsze objawy tego ┼╝e ros┼éy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nick Kershaw - The Riddle
[link widoczny dla zalogowanych]
krystynko pdam ci r─ůczk─Ö bo znam ten b├│l .Mnie imovane niestety nie pomaga ani stilnox , ani zio┼éa.Wiele bym da┼éa by moc polozy─ç sie spac i otworzy─ç oczy dopiero rankierm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mi juz niestety wyszo. [link widoczny dla zalogowanych] przy odchudzaniu w ilo┼Ťciach do 8 szklanek dziennie) powoduje WUSUSZANIE ┼ÜLUZ├ôWKI??
poza tym paj─ůki sa po┼╝yteczne jesli kto┼Ť ma robaczki w kwiatach itp po prostu je zjadaj─ů. Chodzi┼éam do nich na kurs przed┼éu┼╝ania w┼éos├│w Cre Cap i jestem zadowolona, przede wszystkim dlatego, ┼╝e to rzadka a bardzo fajna metoda. Dziewczyny, potrzebuj─Ö i┼Ť─çdo naprawd─Ö dobrego fryzjera!! Cze┼Ť─ç dziewczynki. B─Öd─Ö Ci ogromie wdzieczna. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to jedyna fryzjerka, kt├│ra mi odpowiada┼éa i bardzo nie chcia┼éabym szuka─ç sobie nowej. Na moim uni wymagaja zertyfikat z Oberstufe. witam-od 3 tyg.ortopeda leczy mnie na zesp├│┼é bolesnego barku-silny b├│l od barku.szyji,karku.┼éopatki oraz r─Öki i mi─Ösni nad piersi─ů.Od przedwczoraj dr─Ötwieje mi szyja,kark oraz palce-kciuk oraz wskazuj─ůcy.B├│l nie do zniesienia.ile mozna jesc ketolalu-poradzcie jakie badania przeprowadzic,bo mia┼éam tylko rtg barku i nic nie wykaza┼éo.POZDRAWIAM Placilam 3000 tys zl bo blizna jest bardzo d┼éuga, teraz zostal mi okropny ┼Ťlad po zszyciu reki, wyglada koszmarnie bo jest czerwony, czasami nawet jak jest zimno robi sie siny. Dlaczego to mnie denerwuje, bo juz mam dosyc slyszec ze oni cos w sobie maja a my Polacy nic, wy macie problem, ja nie mam z dziewczynamy. Gruba trzymam za Ciebie kciuki, mnie sie juz udalo schudnac prawie do takiej wagi jaka sobie zaplanowalam Doprowadzaj─ů mnie tym do sza┼éu i albo si─Ö na nich wydzieram ┼╝e ma by─ç spok├│j i maj─ů grzecznie czeka─ç a┼╝ im podam, albo nie reaguj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A waga sie nie przejmuj, najwazniejszyjest chyba ruch na swiezym powietrzu
[link widoczny dla zalogowanych]
PROMOD- zawsze znajdzie si─Ö co┼Ť ciekawego, z ta┼äszych jest BLU SAND te┼╝ mo┼╝na co┼Ť wygrzeba─ç. Zdziwi┼éa si─Ö bardzo, bo sta─ç j─ů na to, aby rodzi─ç w prywatnej klinice i chcia┼éa rodzic w komfortowych warunkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potrwa 4 dni, będę jadła w tym czasie razowy chlebek, kefir po lewatywie,owoce,warzywa. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ja po chirurgu, który zadał mi tylko mnóstwo bólu i nie przyniósł efektu - paznokieć znowu wrastał, trafiłam do p.
Czecha jest fajny gabinet, nazywa si─Ö Stomadex, maj─ů profesjonalny nowoczesny sprz─Öt, a poza tym w Stomadex w Poznaniu maj─ů nowoczesny sprz─Öt i specjalnym laserem fluorescencyjnym badaj─ů czy ma si─Ö pr├│chnic─Ö. robi┼éam tam sobie oczyszczanie, kawitacj─Ö, a poza tym depilacj─Ö. Kasia Bujakiewicz Je┼Ťli tak, to mo┼╝e napiszesz co┼Ť na ten temat? HEJ!! [link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewczyny jestem z poznania. We wrzesniu(od 5.09) mam wczasy ale teraz w weekend ktorys z rzedu chetnie bym sie tam wybrała.Z twoich relacji wiem ze jest tam cudownie. Pozdrawiam i zycze wam wytrwalosci. dopiero za drugim razem poprawila mi dobrze w ogole inna kobieta. Yomanda - You\'re Free Takze widzisz jest kilkanascie a napewno wiecej ludzi w naszym otoczeniu co wyglada mlodo, czy to cos niemozliwego?? Potem dostałam cały wykład o tym jak postępować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tirwsb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Fora poszczegˇlnych grup Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin